Ankara Makara Tatlısı

25 Aralık

2012

Makara Tatlısı

Ankara Makara Tatlısı

Bu bölüme Ankara’da tatlı sektöründen firma kaydı alınacaktır.

Bu bölümde firma kaydınızı yaparak ve reklamınızı yayınlayarak google ve yandex arama motorlarında ankara makara ve tatlı kelimelerini kapsayan 93 kombinasyonda anında ilk sayfada çıkabilirsiniz.

 

Ücretlendirme:  240 TL (yıl)

Ayrıntılı bilgi ve kampanyalı fiyat almak için: 0532 736 71 04 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

 

Anahtar Kelimeler: Ankara makara tatlısı, ankara tatlıcı, adıyaman çiğköfte, ayvalık tostu, bahçelievler cafe, bazlama, karışık kaşarlı tost, çiğ köfte, dev ekranda maç yayını, digitürk cafe, fal cafe, jenga, kahvaltı tabağı, makara tatlısı, nargile, oyun cafe, patates tava, scrabble, soğuk sandwich, sucuk ekmek,tabu, tavla, vayy makara cafe, ankara bahçelievler cafe.


Firma Yorumları

veysel kılıç - 25 Aralık 2012

tek kelıme ıle mukemmel bir tatlı hem ucuz hem cokkkkkk 😀

GÖKSU DENİZ - 25 Aralık 2012

TAT Bİ MAKARA 😀

SILA IŞIK - 25 Aralık 2012

BENCE MEYVELİİİİ

erdal seçkin - 25 Aralık 2012

bence soda ıle meyvelı makara tatlısı cok hafif bi tatlı

Fatih Işık - 26 Aralık 2012

Çikolatalı olanını çok beğendim. Yapanların ve bu işi sunanların eline sağlık. Tavsiye ederim,

eda bercan - 30 Aralık 2012

dondurmalı ıstıyorummm :d

serpil enise kanat - 30 Aralık 2012

makara tatlısı ankarayada geldi demek 🙂 hizmetlerde göremedim ama paket servis hizmeti varmı acaba? emek 8. cadde civarına servisiniz varsa ve indirimler paket serviste geçerliyse arasıra sipariş vermek isteriz. Gazi diş hekimliğinde öğrenciyiz. teşekkürler.

veysel kılıç - 30 Aralık 2012

tabı paket getiriyoruz emek mahellesıne ındırımdende faydalanabılırsınız

seren tekın - 31 Aralık 2012

ya cok lezzetlı paket sıparısınız varmı gazı mahellesıne ama cıkolatalı

ferhat eren - 31 Aralık 2012

arkadaslar gazıye paket var yönetıcıden once ben haber verıyım

fatıh dag - 31 Aralık 2012

arkadaşlar batıkente de getırme şansınız varmı acaba

taner koç - 31 Aralık 2012

fındıklı ve meyvvelı olan favorımm yarın oradayızz

arif sivaslıoğlu - 01 Ocak 2013

adını ilk defa duyup meraktan gittim ve gerçekten gittiğime değidi. Çok sıcak bir karşılama ve lezzetli makara tatlısının lezzetine vardım… Herkese gönülden tavsiye ederim

ali fuat özbay - 02 Ocak 2013

abi nedir bu makara tatlısı ya herkes bunu konuşuyor 🙂 sırf merakımdan haftasonu yemeye gitcem buraya bahçeli 7. caddedeki vakıfbankın ordaki sokaktan aşağı inince sanırım haritadan anladığım kadarıyla

veysel kılıç - 02 Ocak 2013

aynen oyle hocam vakıfbankın aradakı sokakta

deniz demır - 02 Ocak 2013

saat kaca kadar acıksınız?

fatıh dag - 02 Ocak 2013

doğum gununde makara ile kutlama şansımız var mı? acaba

sevgi beyaz - 02 Ocak 2013

cokk teşekkür ederim herşey için süperdı

arzu denız - 02 Ocak 2013

tekrar gelecez hafta sonu ama makara yapımına yakın masayı lutfen rezerve edın saat 8:00 de cumartesı 6 kısı

veysel kılıç - 02 Ocak 2013

arkadaşlar bahcelıevler-emek-gazı-tandoğan-maltepe mahallesıne paket hizmetımız bulunmaktadır. İLETİŞİM: 0312-221-0404

Hilmi Yeşilova - 02 Ocak 2013

SuPer bir tatli bu kardesim, yedikce yiyesi geliyo insanın :))

deniz özgün - 04 Ocak 2013

cok merak ediyorum en kısa zamanda gelicem yalnız ankarada ogrenciyim ve yabancısıyım tarif edermisiniz.

veysel kılıç - 05 Ocak 2013

03122210404 bu numaradan yol tarıfı alabilirsiniz 3 cadde 127/a vayy makara cafe bahcelıevler

Bu firma hakkında yorum yapın!